Mousquetaire
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Teach me to be a Musketeer. [D' Artagnan]

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lady Catherina

Lady Catherina

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 15-12-11

Character sheet
Naam: Lady Catherina Isabella Pierce.
Beroep: Dorpeling
Partner: How can I ever love someone. When I am afraid to be myself.

Teach me to be a Musketeer. [D' Artagnan] Empty
BerichtOnderwerp: Teach me to be a Musketeer. [D' Artagnan]   Teach me to be a Musketeer. [D' Artagnan] Icon_minitimedo dec 15, 2011 9:31 am

Catherina keek zoekend om haar heen. Ze rende door de straten heen. Haar jurk hield ze op. Terwijl ze achter haar het getik van hakken hoorde. Catherina schoot een steegje in en keek de gene van het getik boos aan. "Dahlia kun je niet stiller zijn" Siste ze. Terwijl ze toch liefde vol na haar dienstmeid keek. Catherina kreeg een hele preek over dat ze te snel ging en al die dingen. Catherina zuchtte. "Oké Oké we gaan niet meer rennen" Catherina liep zuchtend het steegje uit en liep op een normale deftige manier door de straten. Tot dat ze de man zag die ze nodig had. Catherina liep er heen en liet haar hoofd kort zakken. "Heer." Sprak ze met een zachte stem. Daarna keken haar blauwe ogen naar hem en knikte te vrede dat ze hem toch gevonden had. "Leer me vechten" Sprak ze. Zonder ook maar te twijfelen.
Terug naar boven Ga naar beneden

Teach me to be a Musketeer. [D' Artagnan]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mousquetaire :: Mousquetaire ~ Binnen Parijs :: Straten-
Ga naar: